Sosyal medyada paylaşın

Futbolun en iyi ve kaliteli takımlarının ceng ettiği şampiyonlar ligi çeyrek final ilk maçları için ortalama bilet fiyatlarını sizler için derledik. Fiyatlar Euro'nun durumu da göz önüne alınınca bizim için biraz fazla kalıyor gibi :(

sampiyonlar-ligi-bilet-ucakara-com

İlginizi çekebilecek diğer içerikler

Yurt Dışına Gitmeniz Halinde Bilmeniz Gereken 10 "Garip" Kural
01.02.2016
10. Tek Çocuk Kuralı, Çin1987'de yürürlüğe giren bu kurala göre; Çin'de iki veya daha fazla çocuğunuz varsa yüksek vergi ödemeyi göze almanız gerekiyor. Yani Çin'de çocuğun var derdin var.9. Bilgisayar...
"Adamlar Nelerle Uğraşıyor!" Dedirtecek Norveç Hakkında 8 Özel Bilgi
18.01.2016
1. Kedileri Ensesinden Tutmak Yasaktır Bu kurala uymazsanız para cezası alırsınız ve hakkınızda dava açılabilir. 2. Her Yerden Alkol Bulamazsınız Norveç'te her şehirde birkaç tane bulunan ve “Vinmonopolet"...
Pilotları Bir Daha Kıskanmanıza Sebep Olacak 7 Duyulmamış Bilgi
16.01.2016
Pilotluk mesleğinin çok havalı olduğu su götürmez bir gerçek. Aşağıda listelediğimiz bilgiler sonrasında pilotları bir daha kıskanacağınızdan pek bir eminiz. Not: Liste farklı hava yollarına ait bilgiler derlenerek hazırlanmıştır.
Allah Rızası İçin Yeter Dedirten 14 Tatil Fotoğrafı
11.02.2016
Evet bunlardan en az birini bile olsa aranızda da yapanlar var (biliyoruz). Söz konusu tatil veya gezi olunca Instagram'a ya da Facebook'a düşmesi milisaniye süren klişe fotoğraflar tam aşağıda duruyor...
14 Maddede Fransa'nın Eyfel Kulesi'nden İbaret Olmadığının Kanıtı
20.04.2016
Başlıkta da belirttiğimiz üzere Fransa ile ilgili duymaktan gına gelen "Eyfel Kulesi" ve "Paris" klişelerini pas geçiyoruz ve siz Fransa hakkında farklı 14 bilgiyi sunmaktan kıvanç duyuyoruz :p
Amme Hizmeti Serisi: "Birleşik Arap Emirlikleri El Rehberi"
02.05.2016
Gidenlerden sizler için bizzat öğrendiğimiz bilgiler tam aşağıda duruyor. Niyeti olanlar ya da yakın zamanda gidecekler için çok işe yarayacak bir içerik olduğunu düşünüyoruz (Biz, Biz ucakara!) :)
Gezmek İçin Bahane Arayanlara: Uruguay'a Gitmek İçin 9 Sebep
05.04.2016
Yaz yaklaşırken farklı tatil planları olanlar var, buradan görebiliyoruz. Fırsatı ve "imkanı" olanlara özel olarak, farklı bir rotayı (ki bu Uruguay oluyor) düşünmeniz için size bahanelerle dolu bir içerik...
Bali Tatil ve Gezi Rehberi
08.06.2016
Bali Hakkında Genel BilgiBali denildiğinde akla beyaz kumsallardaki bungalovlar, plajlar ve tropik bir tatil bölgesi ile geliyor olsa da, aslında kültürel ve tarihsel olarak bundan çok daha fazlasını sunuyor....
19 Mayıs'ta Nereye Gidilir?
11.05.2016
Eskiden mahallelere gelen overlokçular gibi başlık attığımızın farkındayız (ki hala geliyorlar). 5 günlük fırsat tatili yaklaşınca bu dönemde yapılabilecek alternatifleri sizler için derledik.
Amazon Ormanları'nda Yaşayan 12 Tehlikeli Yaratık
08.03.2016
En baştan şunu belirtelim “evet biz de her zaman Amazon Ormanları'na gitmiyoruz". Fakat buranın adını belgesellerde duymayan kalmamıştır (duymayan bi koşu belgesel izlesin gelsin, bekliyoruz biz :) )....
Adını Söylemek Bile Çok Keyifli : "ZANZİBAR"
03.05.2016
Sizi bilemiyoruz ama biz adını söylerken sondaki "R"'yi elimizden geldiğince uzatarak söylüyoruz (ÇaylaRRRRR gibi, ve evet bir dönem Çocuklar Duymasın'ı biz de izledik) :)
Mısır'ı Piramitlerden İbaret Sananları Şaşırtacak 10 Tarihi Mekan
30.05.2016
10. Hatshepsut TapınağıDeir el-Bahri bölgesinde bulunan bu tapınak "Djeser-Djeseru" diye adlandırılıyor (kutsalların kutsalı). Fotoğraf:Dennis Jarvis9.Tune El-Gebel Yeraltı MezarlığıBu mezarlık Mısır'ın...
Granada Yazı Dizisi Bölüm 2: Eğlenilecek Yerler
25.05.2016
(Yazının ilk bölümünü okumayanlar buraya tıklıyor)Burda bir kaç mekan önereceğim demiş ve ara vermiştim. Şimdi devam ediyoruz! 1- Cafe de bar reine: Farklı farklı tatlar denemek isteyenlere cennet. Oldukça...
iPhone 6 Alacağınıza 2 Kişi 18 Gün Gezebileceğiniz 10 Avrupa Ülkesi
20.01.2016
Muhtemelen sizin de, Instagram ve Facebook hesaplarını gittikleri ülkelerin fotoğraflarıyla dolduran arkadaşlarınız vardır. Bu fotoğrafları görünce “ya bu ne kadar kazanıyor ki bu kadar geziyor arkadaş!" diye içimizden de geçiriyoruz (biz yapıyoruz).
Dünyanın En Güzel 10 Merdiveni
03.06.2016
10. Spiral Merdiven - Taihang Dağı, Çin90 metre yüksekliğinde ve Taihang dağının yamacına (belki de kenarına, yanına :) ) yapılmış bu merdiven yolu buraya düşenlerin dağa "GÜVENLİ" bir şekilde çıkmasına...

En uygun bileti hemen bul